První kroky v podnikání

První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, *...
  • Dostupnost: 1 ks
  • EAN: 9788026500131
  • Číslo zboží: 6034971
Dostupné množství: 1,000
3,33


Specifikace

Stav knihy
velmi dobrý
Ilustrace
Obálka
Vydavatel
Rok vydání
2012
Počet stran
112
Vazba
pevná
Formát
Jazyk
Vloženo
16.11.2023
Sklad kód
KRA EKO 1
ISBN
978-80-265-0013-1
Tagy
Marketing, management
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.