Také se vám stalo, že jste s úsměvem i povzdechem bezmocně sledovali, jak se váš obchodní partner, či ještě hůře, rodinný příslušník, z kterého se stal novopečený podnikatel, systematicky ztrapňuje a znemožňuje v situacích, které mají vliv na jeho další obchodní styky a prosperitu? Říkali jste si, jaká je škoda, že takový schopný, pracovitý člověk neumí uhlazeně společensky vystupovat, příšerně se obléká, neumí jednat s obchodními přáteli a sdělovacími prostředky - prostě nedokáže o sobě a své firmě vytvořit před veřejností správný obraz, který by si výsledky jeho práce zasloužily?
Tato publikace je určena českým podnikatelům - od majitele malého obchodu, vedoucího zemědělského družstva až po ředitele velké firmy. Zkušená novinářka se v ní vypořádala zasvěceně a vtipně s nešvary, které kolem sebe denně vidíme. Její rady jsou věcné, užitečné a ještě nás četba pobaví a rozesměje. Dozvíme se, jak si zorganizovat práci, jak máme vést obchodní jednání, jak se chovat k zaměstnancům, jak budovat svou image. V knize najdeme pokyny, jak se dobře oblékat a jak vytříbeně stolovat. Cenné jsou rady z praxe - prezentace firmy na veřejnosti, inzerce a reklama, jednání se sdělovacími prostředky. A protože řada českých podnikatelů pronikla na zahraniční trhy, přijdou jim jistě vhod zkušenosti z jednání s příslušníky různých národů a jejich zvyklosti. Opomenuta není ani životospráva, odpočinek a rodinný život podnikatele.
Praktické poučení najdou v této knize nejen podnikatelé, ale všichni, kdo mají vedoucí postavení v zaměstnání a při své práci přicházejí do styku s veřejností.