Základy ekonomiky podniku

Předkládaná publikace „Základy ekonomiky podniku“ se zabývá základy podnikové ekonomiky, jejímž předmětem je podnik. Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou. Podnikatelům, ekonomům i manažerům dává poučení, jak mají vést svůj podnik, aby pracoval s co nejvyšší výkonností a hospodárností tak, aby obstál v náročném tržním prostředí. Podniková ekonomika vychází z...
  • Dostupnost: 1 ks
  • EAN: 8086575462,8086851508
  • Číslo zboží: 6031754
Dostupné množství: 1,000
80,-


Specifikace

Stav knihy
obálka lehce ohmataná, jinak dobrý stav
Rok vydání
2006
Jazyk
Počet stran
178
Vazba
brož.
Formát
Vloženo
14.02.2023
Sklad kód
D1
ISBN
80-86575-46-2, 80-86851-50-8
Tagy
Marketing, management, Osobní rozvoj
Předkládaná publikace „Základy ekonomiky podniku“ se zabývá základy podnikové ekonomiky, jejímž předmětem je podnik. Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou. Podnikatelům, ekonomům i manažerům dává poučení, jak mají vést svůj podnik, aby pracoval s co nejvyšší výkonností a hospodárností tak, aby obstál v náročném tržním prostředí. Podniková ekonomika vychází z obecné ekonomické teorie, poznatky však čerpá z celé řady dalších vědních disciplín, jako je například makroekonomie, mikroekonomie, management, účetnictví, statistika, matematika, finance. Úspěšné zvládnutí problematiky podnikové ekonomiky tedy předpokládá základní vědomosti z těchto vědních disciplin. Cílem předkládaného textu je poskytnout informace, vědomosti a dovednosti z oblasti podnikové ekonomiky jako předpoklad pro výkon řídících a ekonomických funkcí v podnicích a dále uvést do souladu poznatky z ostatních dílčích předmětů týkajících se problémů podnikové ekonomiky a zdůraznit souvislosti a návazn